Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Stefan - 12 mars 2009 07:45

Tung hifi är kul ju tyngre desto roligare. Vikt = rejält tilltaget strömförsörjning, utgångstransformatorer, kylflänsar och solitt chassi. Det kan också innebära högtalarkabinett med tjocka väggar och got om internstagning. Tung hifi är ofta bra hifi.

 

Inför helgens demo tömde jag första lokalen för att göra plats åt besökare och T+A grejer. Sedan bars T+A grejerna in, vi hade demon och sedan skulle allt återställas. Att släpa tunga hifi prylar fram och tillbaks frestar på kroppen. Det är svårt att bära på ett korrekt sätt, man får ofta bära sakerna en bit ifrån kroppen för att inte det skall bli märken/skador och ibland får man bära det lite på snedden, sidan av kroppen.

 Följden av allt bärande är att jag nu rör mig som en 90 årig skogsarbetare. Jag har galet ont i ryggen och att bära mer grejer denna vecka är inte att tänka på. För er som besöker butiken i veckan innebär det att ni kommer att få lyssna på det som står uppställt eller så får ni bära grejerna fram och tillbaks. Jag hoppas ni har förståelse och överseende med detta, förhoppningsvis är jag återställd till nästa vecka.

Presentation

Omröstning

Vilken färg skulle DU välja om du skulle ha Avantgarde hemma?
 Svart
 Grön
 Ljusblå
 Vit
 Bronze/koppar
 Mörkblå
 Grå
 Orange

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards